تبلیغات انواع مختلفی دارد و در واقع با روش های مختلفی تبلیغات انجام میشود که یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین ابزار های تبلیغاتی بیلبورد میباشد.در واقع بیلبورد، محلی برای درج اگهی و اطلاعیه ها و میباشدبه طور کلی به همان تابلو های تبلیغاتی کوچک و بزرگی که در سطح شهر در گذرگاه ها –اتوبان ها – سر در مغازه ها و .دیده میشود بیلبورد میگویند.بیلبورد تابلو تبلیغاتی غیر دیجیتالی میباشد که هیچ وقت زمان عمرش و کاراییش به پایان نمیرسد

همانطور که همه میدانیم در دنیای امروزی که در بازار های کار بسیار رقابت وجود دارد تبلیغات از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار در بازار رقابتی میباشد با توجه به اینکه در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را میزند ، کسب و کاری در رقابت عصر حاضر سربلند بیرون میاید که تبلیغات بیشتری و مفید تری نسبت یه سایر رقبا خود انجام داده باشد پس بر اساس تحقیقات انجام شده حتما برای موفقیت در کسب و کار میباست از تبلیغات استفاده شود

در فرهنگ تابلوسازی بیلبورد به سطحی گفته میشودکه قابلیت و اجاره دارد و در محل مورد نظر نصب میشود و پس از دوره اجاره قابلیت تغییر دارد و اگهی جدید بر روی ان نصب میشود

بیلبورد های تبلیغاتی اجازه تبلیغ را به تولیید کنندگان و یا ندگان میدهد که کالا و محصول و یا خدمت خود را  در فضای خارجی معرفی کنند در واقع بیلبورد تبلیغاتی یک جریان دائمی میباشد  که نقش ماندگار و تاثیر گذاری در ذهن مخاطبین دارد و به طور کلی میتوان گفت بیلبورد نقش به سزایی همانند رسانه ها ، برای اطلاع رسانی  عموم مردم را دارد

با توجه به اهمیت بیلبورد ما در این مقاله به توضیحاتی در خصوص نکات طراحی بیلبورد –انواع بیلبورد تبلیغاتی-مراحل طراحی بیلبورد و میپردازیم .پس شما عزیزان میتوانید با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص بیلبورد تبلیغاتی کسب کنید

همچنین شما عزیزان میتوانید با تماس با شرکت تابلوسازی اریانا ساین و با برقراری ارتباط با طراحان متخصص و مجرب تابلوسازی اریانا تمامی اطلاعات لازم و مورد نیاز را برای طراحی بیلبورد جذاب و منحصر به فرد کسب کنید

 

مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی

 

برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی لازم است مراحل لازم طی شود که این مراحل عبارتند از:

کسب اطلاعات لازم در خصوص محصول و یا خدمت مورد نظر

کسب اطلاعات محلی مورد نیاز برای طراحی بیلبورد

کمک گرفتن و مشاوره  از طراحان متخصص و کاراموز برای طراحی بیلبورد

انتخاب طرح ، رنگ ، متن و .متناسب با اصول طراحی

طراحی طرح اولیه

مقایسه طرح اولیه با سایر طرح ها

بررسی جزئیات طرح

طراحی نهایی و کامل طرح

چک کردن و ارزیابی نهایی طرح

اجرا و نصب و پیاده سازی بیلبورد 

 

نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی

یکی از مهم ترین نکاتی که برای استفاده از بیلبورد تبلیغاتی میبایست توجه شود نحوه  طراحی بیلبورد تبلیغاتی میباشد.حتما برایتان پیش آمده است هنگام گذر از بزرگراه ها و یا اتوبان ها در سطح شهر یک بیلبورد تبلیغاتی توجهتان را جلب کند و برایتان انقدری جذاب و خاص باشد که در ذهنتان ثبت شود و یا گاهی بیلبورد هایی را در سطح شهر ببینید که از نظرتان بسیار مسخره و بی ربط باشد به گونه ای که در ذهنتان تاثیرات منفی بگذارد نسبت به ان محصول و یا خدمات .پس نتیجه میگیرم طراحی بیلبورد تبلیغاتی چه از لحاظ رنگ و از لحاط متن از لحاظ ظاهری و بسیار حائز اهمیت میباشد و حتما میبایست نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی رعایت شود .طراحی بیلبورد تبلیغاتی با طراحی سایر تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم،تابلو کامپوزیت ، تابلو فلکسی و . کاملا متفات میباشد در واقع در بیلبورد های تبلیغاتی از واژه های کوتاه اما جذاب ،طنز ،کنایه امیز و در ابعاد بزرگ استفاده میشود .نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی عبارتند از:

شناخت محصول:برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی ابتدا باید محصول و یا خدمتی که تصمیم به تبلیغاتش را داریم به خوبی بشناسیم و مشتریانی که هدف هستند را شناسایی کنیم و بر اساس محصول مورد نظر و مخاطب های محصول طراحی بیلبورد تبلیغاتی را انجام دهیم

متن بیلبورد تبلیغاتی:متن بیلبورد تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که اگر افرادی در اتوبان ها و گذرگاه ها با سرعت بالا در حال گذر هستند هم بتوانند متن را بخوانند.در متن بیلبورد تبلیغاتی تا جایی که امکان پذیر میباشد میبایست متن کوتاه در عین حال جذاب،خوانا ،ساده،قابل فهم و تاثیبر گذار باشد.در کل متن بیلبورد باید نهایتا بین 6 تا 10 کلمه باشد.کمیت کلمات مهم نیست کیفیت و تاثیر گذاری کلمات حائز اهمیت میباشد

فونت و شکل متن بیلبورد:از دیگر عواملی که بسیار تاثیر بصری در ذهن مخاطبین و خوانندگان دارد فونت متن و شکل متن میباشد.برای فونت بیلبورد تبلیغاتی میبایست خلاق بود و فونت نباید خیلی  فانتزی باشد که خواندنش سخت باشد در واقع فونت بیلبورد تبلیغاتی میبایست ساده و در عین حال جذاب باشد و از لحاظ سایزی و ضخامت جلب توجه کند .یکی از اصول طراحی فونت بیلبورد این میباشد که فونت محصول مورد نظر حداقل 1.5 برابر سایر کلمات باشد تا در ذهن خواننده ماندگاری بیشتری داشته باشد

تصویر بیلبورد تبلیغاتی:در بسیاری از بیلبورد های تبلیغاتی از تصویر های جذاب استفاده میشود به گونه ای که اگر خواننده ، ان تصویر را ببیند ذهنیت خوبی نسبت به ان محصول پیدا کند به طور مثال در بعضی از بیلبورد های تبلیغاتی میبینید از عکس و تصویر افراد معروف و مورد علاقه مردم مانند بازیکن ها ، فوتبالیست ها ، بازیگران و یا خواندگان استفاده میکنند که همین مورد باعث جذب مشتریان زیادی میشود

رنگ بیلبورد تبلیغاتی:از دیگر عوامل مهم در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی رنگ های به کار رفته در بیلبورد ها میباشد.رنگ بیلبورد تبلیغاتی میباست بر اساس محصول مورد نظر و مشتریان هدف باشد گاهی اوقات لازم است برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی از رنگ های مختلفی استفاده شود و گاهی لازم است از یک رنگ استفاده شود گاهی میبایست از رنگ های روشن استفاده شود و گاهی خیر.همه این عوامل بستگی به نوع محصول و مخاطبین مورد نظر ان محصول دارد

مکان نصب بیلبورد تبلیغاتی:از قابل توجه ترین عوامل طراحی بیلبورد تبلیغاتی نصب بیلبورد در مکان مناسب و قابل رویت میباشد.بیلبورد تبلیغاتی باید در محلی نصب شود که ترجیحا از تمامی جهات قابل رویت باشد و میباسیت در اماکن هایی که رفت آمد بیشتر است نصب شود اصولا بیلبورد های تبلیغاتی به دلیل ثابت بودن و دیجیتالی نبودن در مکان هایی نصب میشود که خواننده با سرعت بیشری از انجا عبور میکند به طور مثال سر چهار راه ها از تابلو دیجیتالی استفاده میشود زیرا مخاطب فرصت بیشتری دارد برای خواندن  و دیدن ان تابلو اما در اتوبان ها و بزرگراه ها و . از بیلبورد استفاده میشود


شرکت تابلو سازی اریانا ساین بیلبورد ,تبلیغاتی ,طراحی ,میباشد ,محصول ,مورد ,بیلبورد تبلیغاتی ,طراحی بیلبورد ,برای طراحی ,نکات طراحی ,استفاده میشود ,طراحی بیلبورد تبلیغاتی , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات تخصصی برق و کولر اسکانیا (رضوان) دلم در هوای تو شوق نوشتن دارد، Milaur home بینات دفتر خاطرات دکتر ۴۷ ساله بهترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار معروف چت